Mijn eerste reis - Reisverslagen van Charissa Weber - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Charissa Weber - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Op 9 januari zal ik voor de organisatie Christ's Hope Nederland vertrekken naar Zambia. Ik ga samen met een collega fysiotherapeute, Ingrid. We gaan daar meewerken in twee programma's te weten, Choose to Wait en Care and Compassion.
Half juni zullen mijn ouders naar Zambia komen en zullen we een rondreis gaan maken. In juli zal ik dan nog even werken voor Christ's Hope en in augustus ga ik met een groep deelnemers van World Servants bouwen in een dorpje aan een school! Kortom een onvergelijke trip!! Ik hoop dat jullie zullen genieten van de verhalen over mijn verblijf in Zambia en zou het leuk vinden als jullie af en toe of heel regelmatig :-) een berichtje plaatsen op de site!

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2008

Afscheid nemen bestaat niet.......of toch?!

20 Juli 2008

Wat er gebeurde met kip Laura...........

12 Juli 2008

Een grote mond maar een klein hartje....

05 Juli 2008

Dag paps en mams, welkom Suus........

27 Juni 2008

Zambia het land met de twee gezichten
Charissa

Mijn blog gebruik ik om jullie beetje op de hoogte te houden tijdens mijn reisjes naar mijn favoriete continent Afrika :)! Dit keer zal ik voor mijn werk voor Dorcas Aid International (www.dorcas.net) afreizen naar Kenia en Tanzania. Het ontwikkelingswerk heeft mijn passie en zeker zolang ik dat vanuit mijn geloof en kracht in mijn Hemelse Papa mag doen!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 105436

Voorgaande reizen:

19 Juni 2010 - 18 Augustus 2010

Afrika 2010

30 September 2009 - 31 Oktober 2009

Back to Zambia

09 Januari 2008 - 23 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: