Afrika 2010 - Reisverslagen van Charissa Weber - WaarBenJij.nu Afrika 2010 - Reisverslagen van Charissa Weber - WaarBenJij.nu

Afrika 2010

Yeh, ik mag weer naar terug naar mijn Afrika. Dit keer een paar andere landen. De eerste 2 weken zal ik in Kenia verblijven samen met een groep jongeren die in een Dorcasproject huizen gaan bouwen voor de allerarmste. Dan vertrek ik met de bus van Nairobi naar Arusha om daar een groep jongeren op te vangen die een week huizen gaan bouwen in Rundugai en vervolgens een weekje gaan klussen bij de Dorcas Grannies!
Dan heb ik 2 weken vrij waarin lekker in Arusha e.o. ga genieten van de Afrikaanse relaxtheid :)....Om dan met mijn collega richting Dar es Salaam te vertrekken om een World Servants groep op te halen die in Handeni mee gaat bouwen in een Dorcas project!
Ik hoop dat het weer een mooie en gezegende reis mag worden!

08 Augustus 2010

27 Juni 2010

Cowgirl in Kenya
Charissa

Mijn blog gebruik ik om jullie beetje op de hoogte te houden tijdens mijn reisjes naar mijn favoriete continent Afrika :)! Dit keer zal ik voor mijn werk voor Dorcas Aid International (www.dorcas.net) afreizen naar Kenia en Tanzania. Het ontwikkelingswerk heeft mijn passie en zeker zolang ik dat vanuit mijn geloof en kracht in mijn Hemelse Papa mag doen!